چطور بینی گوشتی را تشخیص دهیم و عمل بینی گوشتی چگونه است؟
نوشته شده توسط : seoinja

برخی از راه ها وجود دارند تا نوع بینی خود را تشخیص دهید. اگر بافت غضروفی بینی شما نرم است به طوری که اگر نوک آن را فشار بدهید به راحتی خم بشود، پوست بینی ضخیم و چربی داشته باشید، دو پره بینی و نوک بینی با یکدیگر حالت مثلث بسازند می توان گفت به احتمال زیاد بینی شما در دسته گوشتی قرار می گیرد.

اما گاهی به همین سادگی نمی توان نوع بینی را تشخیص داد، به علاوه ممکن است بینی شما گوشتی باشد اما این خصوصیت ها را به این شکل نداشته باشد. در چنین شرایطی می توانید یک آزمایش ساده انجام بدهید تا از گوشتی بودن بینی خود مطمئن شوید.

نتیجه عمل بینی گوشتی

برای عمل بینی گوشتی از چه تکنیکی استفاده می شود؟

عمل بینی از نظر تکنیک انجام جراحی به دو دسته تکنیک باز و تکنیک بسته تقسیم می شود. در روش باز، جراح با تیغه جراحی برش هایی روی پوست غضروف و درون بینی ایجاد می کند. در روش بسته جراح با تیغه جراحی فقط داخل بینی برش می دهد و پوست به مقدار بسیار کم از روی غضروف کنار می رود. در روش باز چون پوست از روی غضروف کنار می رود جراح می تواند تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کند در صورتی که در روش بسته دست جراح تا حد بسیاری بسته است؛ به همین دلیل کسانی که بینی شان نیاز به تغییرات جزیی دارد ترجیح می دهند عمل بینی با تکنیک بسته را انجام بدهند.

در عمل بینی گوشتی پزشک مستقیما با غضروف سر و کار دارد پس تکنیک بسته برای عمل بینی گوشتی توصیه می شود اما باز هم همه چیز به نظر پزشک بستگی دارد.

تکنیک عمل بینی گوشتی

اشتباهاتی که در عمل بینی گوشتی رایج بود

پزشکان در گذشته چربی هایی که در نوک و پشت قوس بینی انباشته شده بود را به مقدار خیلی زیادی برمی داشتند یا اینکه غضروف را بسیار زیاد می تراشیدند. این کار شاید تا مدت کوتاهی بعد از عمل خوب بود اما بعد از مدتی به دلیل ماهیت غضروف، دوباره بینی به حالت سابقش برمی گشت. در حال حاضر جراحان زیبایی بینی دریافته اند که باید چربی بینی در حد مناسب برداشته بشود. اگر این مقدار کم یا زیاد باشد نه تنها سلامتی بیمار به خطر می افتد بلکه بینی دوباره به حالت اولیه اش برمی گردد و فرم آن را خراب می کند.

عمل بینی گوشتی به روش مدرن به این صورت انجام می شود که غضروف تیغه وسط بینی را برمی دارند و در نوک بینی قرار می دهند. این کار باعث استحکام و تقویت بینی می شود. این شیوه مدرن از بازگشت بینی به حالت سابقش جلوگیری می کند.

قبل و بعد عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی

احتمالا تا به این جای مقاله متوجه شده اید که عمل بینی گوشتی نسبت به دیگر فرم های بینی کار پیچیده و دشواری است و پزشکی که این کار را انجام میدهد باید تخصص و تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. کاملا مشخص است که هزینه عمل بینی که نقص زیادی ندارد و استخوانی است کمتر از هزینه عمل بینی گوشتی است.

هزینه عمل بینی گوشتی

مقدار هزینه عمل بینی گوشتی در مقایسه با عمل بینی استخوانی بیشتر است. پیشنهاد ما این است که به خاطر هزینه، بینی خود را به دست هرکسی نسپارید. شما بعد از عمل، قرار است سال های طولانی با بینی خود زندگی کنید و در اجتماع ظاهر شوید. بهتر است به پزشکی مراجعه کنید که بعد از جراحی شما را از نتیجه راضی و خشنود کند.

مجموعه دکتر تهران بیوتی یکی از همین کلینیک های با تجربه است. برای اطلاعات بیشتر از نمونه کارهای جراحی بینی گوشتی و هزینه دقیق عمل، پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

https://drtehranbeauty.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: