نرم افزار کلینیک دندانپزشکی ابزاری برای مدیر کلینیک
نوشته شده توسط : seoinja

در دل حرف های مردم این روزها مدیریت کار ساده ای است با درآمد بسیار بالا؛ هر کسی علاقه دارد که روزی در هر زمینه ای که کار می کند به سطح مدیریت برسد. اما تنها خود مدیران می دانند که این کار چندان ساده نیست. در این مطلب قصد داریم یکی با معرفی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی از دغدغه ی مدیریت کلینیک بکاهیم، اما این امر چگونه تحقق می یابد؟

گرفتن وقت و نوبت از پزشک و دندانپزشک کار ساده ای نیست؛ مخصوصا اگر آن طبیب با تجربه باشد و درستی عملکرد او در طول زمان به مردم ثابت شده باشد. ایده ی اولیه شکل گیری نرم افزار کلینیک دندانپزشکی هم همین ساماندهی نوبت دهی بود تا از حالت دفتری در بیاید یا به عنوان مثال برای مشتری یک روز قبل پیامک یادآوری قرار ملاقات دندانپزشک ارسال شود ولی کار همین جا تمام نشد. 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی چه ابزاری به مدیر کلینیک ارائه می کند؟

وقتی نوبت دهی سر و سامان یافت و سیستماتیک شد، نوبت به تشکیل پرونده رسید. چرا باید برای بیماران یک کلینیک هزاران پرونده ی کاغذی حجیم و سنگین تشکیل شود و سالهای سال از آن ها در فضایی نگه داری شود. نرم افزار کلینیک دندانپزشکی توانست با ساده کردن امر تشکیل پرونده برای بیماران و ذخیره این پرونده ها بر روی هارد دیسک کمک زیادی به بایگانی بکند. توقعات بعدی کاملا مربوط به مدیریت کلینیک می شود. درخواست آنها از برنامه نویسان این بود که بتوانند تحت یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی و به صورت یک برنامه جامع به همه ی بخش ها نظارت داشته باشند. به عنوان مثال بتوانند مالیات هر دندانپزشک را تعیین و درصد آن را کسر کنند، به انبار و ورود و خروجی های آن نظارت کنند تا چیزی کم و کسر نباشد، لابراتوار را زیر نظر داشته باشند و مهم تر از همه بخش حسابداری و تهیه فاکتور جامع برای مشتری بود. اگر کسی مراجعات قبلی داشته و حساب آنها هنوز صاف نشده، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی با اعلام آن فرد به عنوان مشتری قرمز اجازه ارائه خدمات به وی را نمی دهد.

نرم افزار دندانپزشکی

چگونه یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی کامل تهیه کنیم؟

اگر بخواهید به تمام کلینیک دندانپزشکی نظارت کامل داشته باشید و در حین شلوغی کلینیک به وضوح بتوانید آن را کنترل کنید، پیشنهاد ما نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند است. تیم لبخند با ارائه پشتیبانی قوی شامل تغییرات سفارشی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی، کار کلینیک شما را معطل نمی گذارد.

 





:: برچسب‌ها: نرم افزار کلینیک دندانپزشکی , دندانپزشکی , نرم افزار دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: