نوشته شده توسط : seoinja

هزینه ای که قرار است برای انجام هر کار و گرفتن هر کالا یا خدماتی پرداخت کنیم احتمالا اولین عاملی است که به آن توجه می کنیم. خیلی اوقات یک کالا را صرفا به خاطر ارزان بودن آن می خریم حتی اگر به آن نیاز نداشته باشیم. اگر قصد انجام عمل بینی داشته باشیم نیز هنگام تصمیم گیری درباره آن به هزینه ی آن توجه خواهیم کرد. هزینه عمل بینی ممکن است برای برخی اهمیتی نداشته باشد و برخی دیگر را از انجام آن منصرف کند.

هزینه عمل بینی گر چه یک نرخ متداول و مرسوم دارد اما تابع متغیرهای مختلفی است و در عمل نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد. هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید شامل دستمزد جراح، هزینه مواد و ابزار مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و دستمزد متخصص بیهوشی و پرستاران است.

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی متاثر از چه عواملی است؟

در حال حاضر تعداد جراحان زیبایی که کار عمل بینی انجام می دهند بسیار فراوان است. میزان تخصص و کیفیت کار آن ها نیز متفاوت است. بدیهی است که پزشکی که تجربه ی بیشتری کسب کرده و تسلط بیشتری بر این جراحی دارد، هزینه ی بیشتری برای جراحی بینی دریافت کند. از این رو جراحان معروفی که تجربه ی بیشتری دارند معمولا مبلغ بیشتری برای هزینه عمل بینی دریافت می کنند.

عامل مهم دیگر که در مقدار هزینه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است، شکل و فرم کنونی بینی و فرم مطلوب شما است. در حقیقت حجم کاری که قرار است روی بینی انجام شود تعیین می کند که چه مقدار هزینه برای جراحی لحاظ شود. گر چه عمل بینی یک هزینه ی ثابت دارد اما بخشی از این هزینه متغیر است.

اگر تغییری که لازم است روی بینی ایجاد شود صرفا برطرف کردن یک قوز کوچک یا اصلاح زاویه نوک بینی باشد، حجم کار آن کم است و معمولا هزینه کمتری گرفته می شود. اما بینی های گوشتی که بافت حجیم و متراکمی دارند و حجم پوست و تراکم بافت چربی در آن بیش تر است کار سنگین تری برای جراحی دارند و در نتیجه هزینه عمل بینی برای بینی های گوشتی بیشتر است.

هزینه جراحی بینی

متغیر مهم دیگر در هزینه عمل بینی، مکان مطب یا کلینیک عمل بینی است. طبیعتا مطب هایی که در مراکز استان ها به خصوص تهران و شمال شهر تهران قرار دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. همانطور که گفته شد جراحان با تخصص بیشتر مبلغ بیشتری برای عمل بینی می گیرند؛ و این جراحان نیز معمولا در شمال تهران ساکن هستند.

هزینه های مازاد بر عمل بینی اصلی

یک اتفاقی که ممکن است باعث شود هزینه های شما دو برابر شود این است که به هر دلیلی نیاز به عمل ترمیمی پیدا کنید. گاهی اوقات در جراحی بینی اتفاقاتی میفتد که نتیجه مطلوب حاصل نمی شود یا اینکه آسیب های جانبی ای به بینی وارد می شود. در این حالت لازم است جراحی دیگری به عنوان اصلاح و ترمیم انجام شود. هزینه عمل بینی برای عمل ترمیمی معمولا برابر یا بیشتر از هزینه اصلی است. برای اینکه چنین اتفاقی نیافتد لازم است در انتخاب جراح خود دقت کافی به خرج دهید و با او همکاری کامل نشان دهید. البته ممکن است تنها به این دلیل که از نتیجه عمل بینی راضی نیستید، خودتان درخواست عمل بینی ترمیمی دهید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , هزینه عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در دل حرف های مردم این روزها مدیریت کار ساده ای است با درآمد بسیار بالا؛ هر کسی علاقه دارد که روزی در هر زمینه ای که کار می کند به سطح مدیریت برسد. اما تنها خود مدیران می دانند که این کار چندان ساده نیست. در این مطلب قصد داریم یکی با معرفی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی از دغدغه ی مدیریت کلینیک بکاهیم، اما این امر چگونه تحقق می یابد؟

گرفتن وقت و نوبت از پزشک و دندانپزشک کار ساده ای نیست؛ مخصوصا اگر آن طبیب با تجربه باشد و درستی عملکرد او در طول زمان به مردم ثابت شده باشد. ایده ی اولیه شکل گیری نرم افزار کلینیک دندانپزشکی هم همین ساماندهی نوبت دهی بود تا از حالت دفتری در بیاید یا به عنوان مثال برای مشتری یک روز قبل پیامک یادآوری قرار ملاقات دندانپزشک ارسال شود ولی کار همین جا تمام نشد. 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی چه ابزاری به مدیر کلینیک ارائه می کند؟

وقتی نوبت دهی سر و سامان یافت و سیستماتیک شد، نوبت به تشکیل پرونده رسید. چرا باید برای بیماران یک کلینیک هزاران پرونده ی کاغذی حجیم و سنگین تشکیل شود و سالهای سال از آن ها در فضایی نگه داری شود. نرم افزار کلینیک دندانپزشکی توانست با ساده کردن امر تشکیل پرونده برای بیماران و ذخیره این پرونده ها بر روی هارد دیسک کمک زیادی به بایگانی بکند. توقعات بعدی کاملا مربوط به مدیریت کلینیک می شود. درخواست آنها از برنامه نویسان این بود که بتوانند تحت یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی و به صورت یک برنامه جامع به همه ی بخش ها نظارت داشته باشند. به عنوان مثال بتوانند مالیات هر دندانپزشک را تعیین و درصد آن را کسر کنند، به انبار و ورود و خروجی های آن نظارت کنند تا چیزی کم و کسر نباشد، لابراتوار را زیر نظر داشته باشند و مهم تر از همه بخش حسابداری و تهیه فاکتور جامع برای مشتری بود. اگر کسی مراجعات قبلی داشته و حساب آنها هنوز صاف نشده، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی با اعلام آن فرد به عنوان مشتری قرمز اجازه ارائه خدمات به وی را نمی دهد.

نرم افزار دندانپزشکی

چگونه یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی کامل تهیه کنیم؟

اگر بخواهید به تمام کلینیک دندانپزشکی نظارت کامل داشته باشید و در حین شلوغی کلینیک به وضوح بتوانید آن را کنترل کنید، پیشنهاد ما نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند است. تیم لبخند با ارائه پشتیبانی قوی شامل تغییرات سفارشی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی، کار کلینیک شما را معطل نمی گذارد.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار کلینیک دندانپزشکی , دندانپزشکی , نرم افزار دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کانسیلر یک کرم پودر فشرده با تنوع رنگی بیشتر از کرم پودر است. کانسیلر و کرم پودر هر دو جزء وسایل آرایشی صورت است که می توانند عیوب ظاهری پوست را برطرف کنند. 

کرم پودر می تواند یک سری از لکه های قهوه ای و تیره پوست را بپوشاند و اگر این قسمت های تیره پوشیده نشد می تواند از کانسیلر استفاده کنید. 

کانسیلر قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و در مراحل آرایش کردن می تواند بسیار مفید واقع شود. 

اما چه نکاتی را در خرید کانسیلر رعایت کنیم تا بتوانیم به خوبی و به درستی از آن استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم کانسیلر رنگ های بیشتری نسبت به کرم پودر دارد. در این مقاله روبی سان تصمیم دارد راهنمایی ایجاد نماید تا بتوانید در انتخاب رنگ هنگام خرید کانسیلر درست تصمیم بگیرید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر بنفش 

این رنگ می تواند اصلاح کننده رنگ زرد باشد. برای خانم هایی که پوست زرد و رنگ پریده ای دارند خرید کانسیلر با رنگ بنفش توصیه می شود. این رنگ می تواند درخشش و گرمای خاصی به صورت رنگ پریده شما ببخشد.

خرید کانسیلر نارنجی یا پرتقالی

خانم هایی که پوست گرم و سبزه ای دارند حتما هنگام خرید کانسیلر، رنگ نارنجی را مدنظر قرار دهند. اگر شما جزء خانم هایی هستید که صورت سبزی های هستید و اطراف چشم هایتان کبودی دارد حتما این رنگ را امتحان کنید. این رنگ کانسیلر می تواند کبودی چشم شما به خوبی کاور کند. خانم هایی که صورت روشن دارند بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سمت رنگ نارنجی نروند.

خرید کانسیلر سبز

این رنگ می تواند رنگ قرمز را به خوبی خنثی کند. اگر روی صورتتان قسمت های قرمز دارید مانند جای جوش و آکنه یا آفتاب سوختگی بهترین پیشنهاد خرید کانسیلر سبز است. این کانسیلر می تواند این نواحی را خیلی خوب کاور کند.

خرید کانسیلر زرد

این رنگ می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را به خوبی کاور کند. برای پوست های روشن که کبودی زیر چشم دارند پیشنهاد می شود که حتما خرید کانسیلر زرد رنگ را تجربه کنند. سعی کنید این کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید. برای کاور بهتر کبودی و چین و چروک های اطراف چشم بهتر است از نوع مایع کانسیلر استفاده کنید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر صورتی

این رنگ می تواند به صورتتان شادابی و طراوت ببخشد. کانسیلر صورتی می تواند خستگی صورتتان را کاور کند. برای اینکه بتوانید پروسه خرید کانسیلر و استفاده از آن را تکمیل کنید مانند کانسیلر زرد آن را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آرایشی آن را پخش کنید.

قبل از انتخاب و خرید کانسیلر رنگی ابتدا در نظر بگیرید که ویژگی صورتتان چگونه است و چه انتظاری از کانسیلر دارید؟ چه نواقصی را باید بپوشاند و چه انتظاری از آن دارید؟

خرید کانسیلر را باید از برندهای معتبر آرایشی انجام دهید. کانسیلر به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت لازم نباشد می تواند به پوست حساس شما آسیب بزند. یکی از بهترین برندهایی که می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب خرید کانسیلر و مابقی لوازم آرایشی را انجام دهید روبی سان است. 



:: برچسب‌ها: خرید کانسیلر , کانسیلر , ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

این روزها اگر کمی به اطراف خود توجه کنیم می بینیم که داشتن چهره ای زیبا خواسته اکثریت مردم است و برای رسیدن به این زیبایی راه های مختلفی را امتحان می کنند. در حال حاضر بر خلاف گذشته کمتر کسی پیدا می شود که نسبت به تیپ و استایل خود بی تفاوت باشد. افراد برای داشتن پوششی خاص از لباس های مارک استفاده می کنند و برای دستیابی به چهره ای جذاب معمولا عمل زیبایی بینی را انتخاب می کنند که موثرترین راه است. همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و کانون توجهات روی این بخش از چهره است. در صورت وجود کوچک ترین نا هماهنگی یا مشکل در این بخش باعث می شود زیبایی اجرای دیگر صورت مانند چشم ها، لب، گونه ها و... به چشم نیایند. پس می توان علت محبوبیت عمل زیبایی بینی در ایران و جهان را همین مسئله دانست.

قبل از انجام عمل زیبایی بینی باید بدانید که بینی شما از نوع گوشتی است یا استخوانی. نحوه جراحی هر یک از این دو نوع بسیار متفاوت است. برای مثال عمل بینی گوشتی نسبت به عمل بینی استخوانی دشوارتر است. بینی های گوشتی دارای غدد چربی زیاد، پوستی ضخیم، غضروف انعطاف پذیر و... می باشند. اما بینی های استخوانی کاملا برعکس بینی های نوع گوشتی هستند. این نوع بینی ها دارای غضروف محکم و پوست ظریف و نازک می باشند.

عمل زیبایی بینی

مدل های ایده ال برای عمل زیبایی بینی های گوشتی و استخوانی

اگر بینی شما گوشتی است توصیه می کنیم سمت مدل های عروسکی و فانتزی نروید. چون این نوع بینی ها با توجه به نرم بودن غضروف، نمی توان بیشتر از یک حدی آن ها را کوچک کرد زیرا احتمال برگشت به حالت قبل عمل پس از مدتی وجود دارد. پس بهترین مدل عمل زیبایی بینی برای افرادی که بینی گوشتی دارند، مدل طبیعی است. اما بینی های استخوانی می توانند بدون هیچ محدودیتی عمل زیبایی بینی عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... انجام دهند.

مدل های عمل زیبایی بینی

نکته بسیار کلیدی قبل از عمل زیبایی بینی

به نظر شما عامل تعیین کننده در نتیجه عمل زیبایی بینی چیست؟ شما مدل دلخواه خود را انتخاب می کنید. تمامی مواردی که قبل از عمل زیبایی بینی باید دانست را رعایت می کنید. اما در نهایت همه چیز به مهارت دستان پزشک کلینیکی که شما انتخاب کرده اید بستگی دارد! در صورت نداشتن تجربه و مهارت کافی می توان گفت احتمال اینکه نتیجه عمل زیبایی بینی شما عالی شود بسیار پایین است. پس نباید از کنار این مسئله به آسانی عبور کنید.

جراح عمل زیبایی بینی

انتخاب جراح متخصص برای عمل زیبایی بینی

بهترین و آسان ترین راه تشخیص پزشک متخصص و با تجربه، توجه به مواردی مانند نمونه کارهای پزشک، مدرک، سطح رضایت مشتریان قبلی و همچنین میزان محبوبیت پزشک جراح بین مردم است. کلینیک دکتر تهران بیوتی از با سابقه ترین و شناخته شده ترین کلینیک ها در تهران است که با دارا بودن پزشکانی متخصص، شناخته شده و باتجربه توانسته حسابی بین مردم محبوب شود. برای آسودگی خاطر از بابت میزان تخصص و تجربه پزشکان این مجموعه می توانید به وبسایت رسمی دکتر تهران بیوتی به نشانی drtehranbeauty.com مراجعه کرده و در بخش نمونه کارها، تمامی جراحی های این کلینیک را مشاهده نمایید. همچنین می توانید سابقه تمامی پزشکان این مجموعه را مطالعه کنید تا شناخت بیشتری با پزشکان این مجموعه پیدا کنید.

 



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , عمل بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

بینی در مرکز صورت شما قرار می‌گیرد و توانایی این را دارد که زیبایی دیگر اجزای صورت شما حتی چشم ها را تحت تاثیر خود قرار دهد، پس وقتی علم پزشکی به مرحله‌ای رسیده که توانایی اعمال تغییرات در این عضو تاثیر گذار را دارد، بهتر است شرایط را بسنجیم و از این موقعیت استفاده کنیم. اگر آشنایان شما عمل زیبایی بینی انجام داده‌اند و پای صحبتشان نشسته اید قطعا شنیده‌اید که هرکدام تجربیات متفاوتی را بیان می‌کنند؛ در اینجا ما قصد داریم  یک آشنایی نسبی با عمل زیبایی بینی و باید ها و نبایدهای آن داشته باشیم تا تنها عامل تاثیرگذار در نتیجه نهایی هنر دست پزشک باشد.

سن مناسب برای عمل زیبایی بینی 

پیش از هر اقدامی در جهت عمل زیبایی بینی باید مطمئن شوید که رشد صفحات استخوانی شما متوقف شده است و دیگر دچار تغییرات ظاهری ناشی از بزرگتر شدن استخوان‌های بینی نخواهید شد. این رشد در افراد مختلف متفاوت است ولی به طور میانگین در دختران تا 17 سالگی و در پسران تا 18 سالگی ادامه خواهد داشت. اگر بخواهید حداکثر زمان ممکن را برای رشد صفحات استخوانی در نظر بگیرید و همچنین به مشکل قانونی(نیاز به حضور قیّم برای افراد زیر 18 سال) برخورد نکنید بهتر است تا بیست و دو یا بیست سه سالگی صبر کنید.

عمل بینی

انواع راینوپلاستی

جراحی بینی یا رینوپلاستی به طور کلی به دو دسته عمل های ترمیم ساختار و عمل های زیبایی بینی تقسیم می‌شود؛ دسته‌ی اول برای ترمیم شکستگی، بهبود عملکرد و رفع مشکلات تنفسی استفاده می‌شود ولی دسته‌ی دوم صرفا یک عمل جراحی در راستای زیباتر شدن صورت است؛ به تبع بعضی از افراد به ترکیبی از این دو مورد روی می‌آورند تا به اصطلاح کار را یکسره کنند.

 

مراقبت های قبل از عمل بینی

  • چنانچه از الکل سیگار یا سایر مواد دخانی استفاده می‌کنید دو هفته قبل از عمل آنها را کنار بگذارید.
  • جراح معالج خود را در جریان ریز مشکلات سلامتی خود قرار دهید و از او مشورت بگیرید، بخصوص اگر مشکل تنفسی دارید.
  • آزمایش هایی که پزشک توصیه کرده را انجام داده و نتایج را به او ارائه کنید.
  • اگر به هر دلیلی از داروهای رقیق کننده خون مثل بروفن ها و آسپرین استفاده می‌کنید دو هفته قبل از عمل اینکار متوقف کنید، چرا که احتمالا حین و بعد از عمل خونریزی خواهید داشت و متوقف کردن این خونریزی زمانی که خون شما به شدت رقیق است کاری نشدنی خواهد بود.
  • این عمل به اصطلاح ناشتا انجام می‌شود و باید هشت ساعت قبل از انجام عمل چیزی نخورده باشید.
  • لازم است آقایان ریش و سبیل خود را به طور کامل اصلاح کنند.
  • لباسی بپوشید که به راحتی و بدون برخورد به بینی شما قابل تعویض باشد.

 

فرق بینی گوشتی و بینی استخوانی

همانطور که از اسم آنها مشخص است، ایراد بینی گوشتی در ضخامت پوست، بزرگی قسمت گوشتی پایین بینی و پهن بودن پره‌های بینی است. در مقابل بینی استخوانی دارای پوستی نازک و غضروف‌های قوز دار است و به اصطلاح زاویه و انحراف غضروف بینی، نیاز به اصلاح دارد؛ معمولا نتیجه عمل بینی های استخوانی بیشتر به چشم اطرافیان می‌آید و تغییرات محسوس‌تر است.

مراقبت های بعد از عمل بینی

بعد از عمل نیز تا دو هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید

با توجه به احتمال بروز خونریزی، کمپرس سرد آماده داشته باشید.
حضور در استخر، سونا و جکوزی تا دو ماه ممنوع است.
در هنگام خواب، سر خود را در ارتفاع بالاتری نسبت به اعضای بدن قرار دهید تا از جمع شدن خون در سر جلوگیری کنید.

از تخلیه شدید بینی خودداری کنید.
هرگونه فشار بدنی برای شما بسیار خطرناک است و می‌تواند موجب خونریزی شود.
تا 72 ساعت بعد از عمل بهتر است از سوپ یا مایعات تغذیه کنید.

از مصرف مواد غذایی حاوی مقادیر زیاد سدیم مثل محصولات لبنی و کنسرو سبزیجات خودداری کنید
به هیچ وجه از دوش آب‌گرم استفاده نکنید.

عوارض عمل بینی طبیعی

به خاطر داشته باشید که عوارضی مثل: بی حس شدن بینی، باقی ماندن رد بخیه، خونریزی، باد کردن صورت و حتی از بین رفتن دائمی عصب می‌توانند عوارض طبیعی یک عمل زیبایی بینی باشند اما رعایت حداکثری موارد بالا می‌توانند به شما و همچنین جراح معالج تان در پشت سر گذاشتن بهتر این فاصله‌ی زمانی (6 تا 18 ماهه) و مشاهده‌ی نتیجه نهایی کمک بزرگی کنند.

در دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید. 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

بینی استخوانی معمولا بدلیل مشکلاتی نظیر انحراف تیغه بینی، کجی بینی، وجود برآمدی روی بینی، پولیپ بینی، شکستگی بینی جراحی می‌شود. بینی استخوانی که به طور معمول بینی عقابی یا قوز دار نیز نامیده می شود دارای پوستی نازک می باشد و به دلیل همین ویژگی، ظرافت تراش استخوان بینی در حین عمل جراحی بینی بسیار اهمیت دارد. زیرا نازک بودن پوست باعث می‌شود کوچک ترین تغییراتی خودشان را نشان دهند.  تفاوت عمده در خصوص جراحی بینی ضخامت پوست روی بینی است. در واقع اگر بینی شما دارای پوست بسیار نازکی باشد، جراح کار حساس تری در عمل بینی شما پیش رو دارد. اما در رابطه با پوست ضخیم نتیجه بهتری حاصل می گردد.

روی بینی های گوشتی را پوستی ضخیم و بینی‌های استخوانی را پوست نازکی می پوشاند. شکل پذیری بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی بیشتر و کوچک کردن بینی های استخوانی نسبت به بینی های گوشتی بسیار راحت تر است. در این مطلب سعی داریم با ایجاد آگاهی بیشتر در مورد روش های جراحی بینی، برای داشتن تجربه یک جراحی بینی ایمن و مورد رضایت شما را راهنمایی کنیم.

 جراحی بینی

آناتومی بینی

به طور کلی بینی متشکل از 3 لایه اصلی می باشد.

  1.  یک لایه عضلانی ظریف است که به قسمت زیرین خود متصل است.
  2.  اسکلت استخوانی غضروفی بینی.
  3.  لایه پوشاننده از مخاط و پوست است که در قسمت داخلی بینی قرار دارد.

چنانکه در سطرهای گذشته مطرح شد بر اساس نوع بافت و غضروف بینی، بینی ها به دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می شوند. بینی های استخوانی دارای غضروف مقاوم و بینی های گوشتی دارای غضروف و استخوانی ضعیف هستند. رشد بیش از حد غضروف بینی در اثر عواملی نظیر وراثت و وارد آمدن ضربه به استخوان بینی رخ می دهد.

تشخیص بینی استخوانی از گوشتی

تشخیص یک بینی استخوانی کار سختی نیست اما در برخی بینی ها هر دو نشانه بینی های گوشتی و استخوانی را دارند که تشخیص دقیق آن توسط جراح پلاستیک ممکن می شود. اما بطور کلی می توان گفت که یک بینی استخوانی اغلب دارای قوز و فرم منحنی است با پوستی نازک که انعطاف پذیری بالایی دارد. همچنین دارای استخوانی باریک است اما از لحاظ بافتی و غضروفی بسیار مستحکم هستند. لایه های چربی در آن ها بسیار نازک  و پره های آن باریک هستند.

جراحی بینی استخوانی

آیا جراحی بینی استخوانی برگشت پذیر است؟

بازگشت برآمدگی و قوز بینی در جراحی بینی های استخوانی بسیار به ندرت رخ می دهد. رعایت مراقبت های بعد از جراحی بینی از قبیل نخوردن ضربه به بینی در دوره بهبودی، چسب زدن به بینی، نخوابیدن به پهلو هنگام خواب به مدت محدود و غیره در کوتاه تر شدن دوره نقاهت و گرفتن نتیجه ایده آل از جراحی بینی بسیار موثر است.

در پایان اگر بخواهیم به نتیجه جراحی بینی استخوانی و گوشتی بپردازیم به طور کلی عمل های گوشتی نتیجه سخت تری به دنبال خواهند داشت چرا که این نوع عمل با چالش بزرگی چون کم بودن نوک بینی همراه می باشد. اما اغلب نتایج جراحی بینی استخوانی بسیار زیبا و ایده آل تر می باشد. شما میتوانید در سایت دکتر تهران بیوتی با جراحان متخصص در جراحی بینی آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی , جراحی بینی استخوانی ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

از اواخر دهه هفتاد که اولین بار عمل بینی در ایران انجام شد، مهمترین چالشی که شخص برای انجام عمل بینی با آن روبرو بوده، انتخاب جراح پلاستیک یا جراح زیبایی بینی زبردست است. افراد زیادی بدون اینکه اطلاعی از شرایط عمل بینی، اقدامات قبل  و بعد از آن و حتی نوع بینی خود داشته باشند، پیوسته راجعبه یک پزشک ماهر و جراح هنرمند پرس و جو می کنند. اما آیا اگر یک جراح پلاستیک عمل زیبایی بینی یکی از آشنایان ما را به نحو احسن انجام داد، حتما عمل بینی ما را هم همان گونه انجام می دهد؟ پاسخ قطعی به این سوال خیر است. ممکن است بینی آشنای شما یک بینی استخوانی با حداقل مشکلات بوده و بینی شما یک بینی گوشتی با انحراف غضروفی و تجمع زیادی چربی است که نیاز به اصلاح و تقویت غضروفی به طور همزمان دارد و اگر این کار درست انجام نشود بعد از 12 ماه، پروسه ی نزدیک شدن به شکل اصلی دوباره استارت می خورد. نتیجه اینکه با یک مورد، آن هم مورد غیر مشابه هرگز درباره سپردن خود به دست یک جراح تصمیم گیری نکنید. اگر متوجه مفهوم سه سطر بالا نشدید نگران نباشید در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

عمل بینی

بینی استخوانی آسانتر از بینی گوشتی 

نوع بینی شما تعیین کننده ی میزان کار برای جراح است؛ یک ساختمان را در نظر بگیرید که اسکلت اصلی آن موجود است و نیاز به دیوارکشی دارد. حال این ساختمان را با بنای دیگری مقایسه کنید که هنوز در مرحله ی تخریب است و پی ریزی و اسکلت بندی آن هم انجام نشده است؛ کدامیک بیشتر کار می برد؟ برای اتمام کدام یک از آنها باید بیشتر هزینه کنید. عمل بینی هم به همین صورت است. یک بینی استخوانی با پوست نازک و غیر چرب و غضروف مستحکم، فقط نیاز به اصلاح غضروف (رفع قوز) دارد ولی یک بینی گوشتی با پوست کلفت و تجمع چربی و غضروفی که با دست هم می توان ضعیف بودن آن را حس کرد، نیاز به اصلاح کلی و تقویت غضروفی با پیوند دارد و کار برای عمل بینی پیچیده تر می شود. اگر شک دارید که بینی شما در کدام گروه قرار دارد، احتمالا بینی شما ترکیبی از هر دو مورد است. در نژاد ما افراد که بینی شان عضو دسته سوم باشد، کم نیستند ولیکن اسمی برای این دسته در نظر نگرفته اند.

عمل بینی طبیعی

تشخیص جراح خبره برای انجام عمل بینی

یک جراح با تجربه و هنرمند باید خلاقیت بالا و تجربه موفق در انجام عمل بینی برای هر نوع بینی را داشته باشد. پس اگر آلبومی از بیماران پزشک در اختیارتان قرار گرفت بیشتر به عکس های قبل از عمل توجه کنید تا عکس های بعد از آن؛ چه بسا شما محو هنر پزشک و زیبایی بیماران بعد از عمل شوید و به یکسان بودن مشکل همه ی آن ها قبل از انجام عمل بینی دقت نکنید. پیشنهاد ما در این قسمت مجموعه دکتر تهران بیوتی است. می توانید یک وقت مشاوره ی رایگان با پزشکان خوش اخلاق مجموعه بگیرید و از این فرصت تکرار نشدنی استفاده کنید.

منبع: drtehranbeauty 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی گوشتی , عمل بینی استخوانی ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

باور عموم شاید این باشد که عمل بینی صرفا جنبه ظاهری دارد و افراد فقط به قصد زیبایی دست به این کار می زنند اما همیشه هم اینطور نیست. عمل بینی می‌تواند برای رفع اختلالات و مشکلات تنفسی نیز انجام شود. مانند پولیپ یا کج بودن تیغه بینی که تنفس صحیح را مختل میکند. در واقع میتوان گفت عمل بینی صرفا جنبه ظاهری ندارد بنابراین از دیگر اهداف عمل بینی بهبود مشکلات تنفسی بیمار است. اما در این میان افرادی هم هستند که انجام عمل بینی می تواند برای آنها همراه با خطر باشد و حتی در صورت وجود مشکلات تنفسی هم باید برای انجام این عمل محتاط احتیاط به خرج دهند. برای آگاهی بیشتر در این مورد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

عمل بینی طبیعی

بهترین داوطلب عمل بینی طبیعی

همه افراد پس از پایان دوران بلوغ و اتمام رشد فیزیکی می توانند نسبت به عمل بینی خود اقدام کنند.

اما این حقیقت وجود دارد که برای افرادی که از بینی گوشتی برخوردارند عمل بینی طبیعی گزینه مناسب تری است، چرا که بافت و ساختار بینی گوشتی به نسبت بینی استخوانی ضعیف‌تر می باشد و این روش عمل برای بینی گوشتی بسیار مناسب است.

انواع بینی

  1. بسته به اینکه میزان ضخامت پوست بینی چقدر است، بینی به دو نوع بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم بندی شده اند.
  2. بینی های استخوانی پوستی نازک دارند، به همین دلیل ایده آل ترین بینی برای انجام عمل بینی هستند، چرا که کوچکترین تغییر در بافت آنها، کاملا ملموس و قابل مشاهده خواهد بود.

در بینی های گوشتی ضخامت پوست بیشتر از بینی های استخوانی است و غضروف این بینی ها ضعیف‌تر می باشد. بنابراین عمل بینی گوشتی بهتر است به روش طبیعی انجام شود.

انواع عمل بینی

اقدامات پیش از عمل بینی

جدا از اینکه یک عمل بینی گوشتی یا استخوانی پیش روی شماست این موضوع که مهمترین تصمیم در انجام عمل بینی انتخاب جراح مناسب است امری ثابت می‌باشد. یک جراح خوب و متبحر بهترین مشاوره ها را در مورد چگونگی عمل بینی ارائه می دهد که در عین زیباتر شدن و متناسب بودن بینی با دیگر اعضای چهره، مشکلات تنفسی هم بوجود نیاد. هم چنین پزشک باید نکاتی در مورد قبل و بعد از جراحی به بیمار بدهد تا بدن آمادگی خوبی در حین عمل بینی و بعد از ان داشته باشد که در زیر به بخشی از آنها اشاره می کنیم

نکات قبل از عمل بینی

از آنجا که تا چند روز بعد از جراحی استحمام کنید، شب قبل از عمل این کار را انجام دهید.

بهتر است روز عمل خانم‌ها آرایش و زیورآلات نداشته باشند و آقایان هم صورت خود را اصلاح کرده باشند.

خودداری از مصرف داروهایی که موجب اختلال در انعقاد خون می شوند مانند آسپرین.

بهتر است دو هفته قبل و بعد از عمل بینی از مصرف دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی خودداری شود.

8 ساعت قبل از عمل بینی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید و ترجیحاً شام سبک میل کنید.

نکات بعد از عمل بینی

-          مصرف مرتب داروها و پمادهایی که پزشک تجویز کرده را جدی بگیرید.

-          سعی کنید تا دو ماه عینک طبی یا آفتابی استفاده نکنید.

-          بهتر است تا مدتی در معرض تابش مستقیم خورشید قرار نگیرید.

-          هرچه کمتر حرف بزنید یا کمتر بخندید بهتر است.

-          برای کاهش تورم و کبودی به مدت 72 ساعت بعد از عمل بینی از کمپرس یخ استفاده کنید.

-          حتماً در روزهای اول از غذاهای میکس شده و اصطلاحاً آبکی مصرف کنید.

-          موقع خواب فقط به پشت دراز بکشید و زیر سر خود را با دو بالش بالاتر از حد معمول قرار دهید.

-          حتماً تا چند ماه از انجام فعالیت ورزشی سنگین و شنا کردن اجتناب کنید.

-          حداقل در یک ماه اول از مصرف نمک و ادویه های تند اجتناب کنید چون باعث افزایش ورم بینی می‌شود.

و در آخر مجدداً لازم بذکر است که قدم نخست برای انجام یک عمل بینی خوب و کسب بهترین نتیجه، انتخاب صحیح جراح است. چه بسیار افرادی که در ابتدای امر توجه کافی به این موضوع نداشتند و پس از مدتی به دلیل مشکلات تنفسی یا عدم رضایت از نتیجه جراحی مجبور به انجام عمل بینی ترمیمی شدند. پس توصیه ما این است که برای اتخاذ این تصمیم به اندازه کافی وقت بگذارید و از سایتهای مرتبط مانند سایت دکتر تهران بیوتی اطلاعات لازم را کسب کنید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی طبیعی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

احتمالا شنیده اید وقتی افراد در مورد فرم بینی خود صحبت میکنند کلمه ی استخوانی یا گوشتی را به کار می برند. این بی دلیل نیست. جراحان زیبایی بینی، بینی های داوطلب عمل را از نظر فرم و بافت بینی به دو دسته تقسیم می کنند. بینی گوشتی و بینی استخوانی. ویژگی بینی های استخوانی، بافت استخوانی و غضروفی محکم و قوی است و مشکل رایج این فرم بینی، قوز روی بینی یا اصطلاحا مدل بینی عقابی است. پوست این مدل بینی معمولا بسیار نازک است و غدد چربی فعال اندکی دارد. نقطه ی مقابل آن بینی گوشتی است. بینی های گوشتی معمولا غضروف ضعیف و انعطاف پذیر و پوست  ضخیم و چربی دارند. مشکل بینی های گوشتی نیز مشکلاتی از قبیل پهن بودن نوک بینی، بزرگی سوراخ ها، پهن بودن پل بینی و ضخامت بیش از حد پوست بینی است. در ادامه با توضیحاتی در مورد عمل بینی گوشتی با ما همراه باشید.

عمل بینی گوشتی

ویژگی بینی های گوشتی

بارز ترین ویژگی بینی های گوشتی، ضخیم بودن پوست و غدد چربی فراوان آن است. حجمی که از بینی گوشتی دیده می شود، عمدتا مربوط به پوست آن است. در بینی های گوشتی برخلاف بینی استخوانی پهن ترین قسمت بینی اندکی بالاتر از نوک بینی است. به صورتی که وقتی از زیر به بینی گوشتی نگاه کنید با یک فرم دایره یا ذوزنقه ای مواجه می شوید. در حالی که در بینی های استخوانی این فرم به شکل مثلث است.

نحوه ی انجام عمل بینی گوشتی

در رابطه با عمل بینی گوشتی همواره تردیدهایی وجود داشته است. علت آن هم پیچیدگی عمل بینی گوشتی به علت ضعف غضروف بینی و ضخامت پوست آن است. برای عمل بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی نمی توان تنها با ایجاد برش و تراش ساختمان بینی به نتیجه ی مطلوب رسید. زیرا ضعیف بودن غضروف باعث می شود پس از عمل فرم بینی به حالت قبلی خود بازگردد یا نوک بینی به سمت پایین متمایل شود. اکنون اما روش های عمل بینی ارتقا یافته اند و جراحان برای عمل بینی های گوشتی به کاهش دادن حجم غضروف اکتفا نمی کنند بلکه غضروف بینی را تقویت می کنند تا احتمال بازگشت حالت بینی کاهش یابد و قسمتی از تغییرات روی پوست بینی و با برداشتن غدد چربی اضافی انجام می شود. 

اگر بینی شما گوشتی است و قصد انجام عمل را دارید، باید بدانید عمل بینی گوشتی حساسیت بیشتری دارد و بعد از عمل نیز نیاز به مراقبت ویژه تری دارد. زیرا روش های متفاوتی برای اعمال تغییرات لازم به کار بسته می شوند. مثلا عمل بینی های گوشتی عمدتا به روش باز انجام می شود. یعنی پوست بینی از جای آن بلند می شود. در نتیجه عمل بینی گوشتی زمان بیشتری می برد و دوره ی نقاهت طولانی تری دارد زیرا پوست نیز برای اتصال مجدد نیاز به زمان دارد. همینطور زمان بیشتری باید از چسب محافظ بینی استفاده شود. 

عمل بینی گوشتی

نتیجه ی عمل بینی گوشتی

همیشه باید نسبت به نتیجه ی عمل بینی انتظار معقولی داشته باشید. باید هر توقعی که از انجام جراحی دارید را با پزشک خود در میان بگذارید تا بعد از عمل نارضایتی ای پیش نیاید. در صورتی که بینی شما از نوع گوشتی و پهن است، معمولا نمی توانید توقع ایجاد یک فرم فانتزی و عروسکی داشته باشید. زیرا کوچک کردن یا قوس دادن زیاد به این نوع بینی ها ممکن نیست. اگر با مراجعه به جراح حاذق و مشورت کافی و داشتن توقع منطقی اقدام به عمل جراحی بینی کنید، از نتیجه ی عمل خود راضی خواهید بود. 

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

مجل قرارگیری بینی در صورت شخص باعث می شود که تاثیر خیلی زیادی بر روی زیبایی او داشته باشد، حتی اگر شما چشمانی زیبا و درشت دارید، ولی سایز بینی شما مناسب صورتتان نیست یا بینی شما قوز دارد، این باعث می شود که زیبایی چشمان شما هم دیده نشده و به نوعی از پتانسیل های خدادادی صورتتان هم استفاده نکرده باشید. اگر دوستانتان جراحی بینی داشته اند، احتمالاً شنیده اید که هرکدام از آنها نظرات مختلفی دارند. در اینجا می خواهیم با جراحی بینی ، اقدامات و نکات آن آشنا شویم تا بتوانیم بهتر عمل کرده و از روی ناآگاهی هنر دست پزشک و زیبایی خودمان را خراب نکنیم.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی و انواع آن

جراحی بینی، جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی، به طور کلی جراحی بینی به دو دسته تقسیم می شود: ترمیم ساختاری و رینوپلاستی؛ دسته اول برای مداوای شکستگی بینی، بهبود عملکرد و رفع مشکلات دستگاه تنفسی و مشکلاتی از این قبیل است، اما دسته دوم صرفاً جراحی برای زیباسازی صورت است. در نتیجه، برخی افراد این دو جراحی بینی را ترکیب می کنند تا سختی های جراحی را برای یکبار تحمل کنند.

سن دقیق برای جراحی بینی

قبل از اقدام برای جراحی بینی، اطمینان حاصل کنید که رشد صفحات استخوانی شما تمام شده است و دیگر شاهد تغییراتی در ظاهر استخوان های بینی خود نخواهید بود. این رشد در افراد مختلف متفاوت است، اما به طور متوسط ​​تا 17 سال برای دختران و تا 19 سال برای پسران ادامه دارد؛ البته اگر بینی گوشتی دارید وضعیت متفاوت خواهد بود. پس به طور کلی بهتر است در سنین پایین با یک عجله بی مورد کار را سخت تر نکنیم، چرا که جراحی بینی ارتباط مستقیم با چهره ی ما دارد و مابقی عمر روی زیبایی ما تاثیر گذار خواهد بود.

چه کارهایی را باید پیش از جراحی بینی انجام دهیم 

  1. در مورد مشکلات سلامتی خود به جراح خود بگویید و از او مشاوره بگیرید ، به خصوص اگر در تنفس مشکل دارید و آسم دارید.

  2. اگر به هر دلیلی مثل مصرف ایبوپروفن و آسپیرین خون رقیقی دارید ، آن کار را ده روز قبل از عمل متوقف کنید ، زیرا حتما در طول جراحی بینی و بعد از آن خونریزی خواهید داشت و وقتی خون بسیار رقیق شده باشد با یک باند و چسب نمی توان جلوی آنرا گرفت، چون خود خون کمکی به شما نمی کند.

  3. لباسی که میپوشید باید به قدری گشاد باشد که بدون تماس با بینی بتوانید آن را عوض کنید.

  4. سیگار و الکل را ماه قبل از عمل کنار بگذارید و چون این کار را باید بعد از عمل هم ادامه دهید، اگر اعتیاد دارید بهتر است چند ماه قبل ترک کرده باشید.

  5. مردانی که داشتن ریش و سبیل برای آنها عادت شده است بهتر است آنرا قبل از عمل ترک کنند، صورت شما باید کاملا بی مو و صاف باشد.

  6. آزمایشاتی که پزشک دستور می دهد را به طور کامل انجام دهید و از او بخواهید تا با دقت نتایج را مشاهده کند.

  7. جراحی بینی ناشتا انجام می شود، بهتر است خود را برای یک هفته مصرف مایعات و سوپ آماده کنید.

جراحی بینی



آیا حتما نیاز به جراحی بینی دارم؟ 

جراحی بینی در بسیاری از موارد کمک شایانی به زیباتر شدن می کند پس بهتر برای مطمئن شدن از لزوم آن و انجام عمل های حساس جراحی بینی گوشتی با یک مجموعه حرفه ای مشاوره داشته باشید. کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی با متخصصین حرفه ای در انجام انواع جراحی بینی گوشتی مشاور و پزشک معتمد شما خواهد بود. 






:: برچسب‌ها: جراحی بینی , جراحی بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()